Tylsiä uutiskirjeitä? Ei enää!

TAVOITTEELLISET UUTISKIRJEET


-työpajasarja johdattaa sinut loistavien kirjeiden äärelle.



Seuraava kurssi marraskuussa:

ke 6.11., ke 13.11. & ke 20.11.

Työpajoissa opit askel askeleelta, kuinka luot 

1) Loistavan liidimagneetin, joka vetää juuri oikeaa yleisöä puoleensa.

2) Tervetuloautomaation, joka lisää luottamusta ja myyntiä.

3) Uutiskirjeen, jonka tuloa odotetaan innokkaasti. 

SYKSYN PAJOJEN HINTA: 150 € + alv (188,25 €)

(Huom! Hinta nousee keväällä 240 € + alv)

Eräs yrittäjä kertoi minulle keränneensä sähköpostilistaa jo vuosia, mutta ei ollut koskaan lähettänyt listalaisilleen yhtään viestiä. Pääasiallisena syynä tuntui olevan aloittamisen vaikeus – ”no kun en oikein tiedä mitä sinne laittaisi, että teen sen oikein.”

Sama ”en oikein tiedä” -vastaus on kuulunut myös tilanteissa, jossa listalle lähetetään viestiä joskus ja jouluna tai tilanteissa, joissa listaa ei edes ole aloitettu keräämään. 

Epävarmuus siitä, kuinka sähköpostimarkkinointia oikein tehdään on mielestäni täysin luonnollista ja ymmärrettävää. Sähköposti on huomattavasti somea henkilökohtaisempi kanava, jossa laitat viestiä sinulta juuri hänelle – unelma-asiakkaallesi. 

Mutta jos sinulla on edes pieni kipinä aloittaa tekemään sähköpostimarkkinointia, jonka avulla näet myös tuloksia – on jonkin asian muututtava. 

Ja tässä voin sinua auttaa. 

Neuvon sinua askel askeleelta tekemään liidimagneetin, joka vetää oikeaa yleisöä puoleensa. Paino sanalla OIKEAA, sillä et halua listallesi ketä tahansa, vaan juuri heitä, jotka aikovat myös ostaa sinulta.

Ja ettei sinulle kävisi kuten niin monille, (ettei liidimagneetin jälkeen tule viestin viestiä) – teemme yhdessä liidimagneetin perään tervetuloautomaation. Opetan sinua kirjoittamaan 5 viestin mittaisen automaation, joka ohjaa tulevaa asiakasta eteenpäin kohti ostoa.

Ja lopuksi ideoimme sinulle viestejä, joita lukijasi odottavat innolla. Sillä kukaan ei jaksa enää availla tiedotteita ja kuulumisviestejä. 

Toisin sanoen, tämä kurssi on sinulle, joka haluat oppia tekemään sähköpostimarkkinointia, joka tuo myyntiä, sitoutuneita asiakkaita ja helppoutta arkeesi. Kurssin jälkeen tiedät miksi ja mitä listallesi lähetät – ja kuinka sähköpostisi palvelee asiakkaitasi jopa täysin itsenäisesti osana asiakaspolkuasi.

MITÄ TYÖPAJAT SISÄLTÄVÄT?

Jokainen työpaja on tunnin (1h) tallenne, jonka jälkeen pääset työstämään omia materiaaleja ohjeiden avulla. Koulutusvideo saapuu sinulle työpajapäivänä kello 10, jolloin pääset aloittamaan. 

Voit katsoa videon ensin omaan tahtiisi ja pitää niin monta kirjoitustaukoa kuin on tarpeen. Vastailen kysymyksiisi päivän aikana samantien klo 15 saakka, jotta voimme pallotella ideoitasi yhdessä jo päivän aikana. 

(Muina aikoina vastailen kysymyksiisi heti kun ehdin ;))

+ Yleistä keskustelua muiden kurssilaisten kanssa voimme käydä kurssialustalla, jotta saamme parhaat kysymykset ja ajatukset myös jakoon.

Miksi tallenne eikä live? Jotta sinä voit tauottaa videota ja pohtia vastauksia kysymyksiisi täysin omaan tahtiisi ilman häiriötekijöitä. Näin saat oikeasti asioita tehtyä ja keskityttyä omiin tuotoksiisi päivän aikana.

Kurssin voit opiskella myös omaan tahtiisi, mutta kokemus on opettanut, että varmemmin tulee tehtyä, kun aikataulutamme tekemisen tietyille päiville! 

Samaa mieltä? 

SIISPÄ HYPPÄÄ MUKAAN MARRASKUUN TYÖPAJAPÄIVIIN!


Tai kurkkaa työpajojen tarkempi sisältö…

MITÄ TYÖPAJAT SISÄLTÄVÄT?

TYÖPAJA 1

KE 6.11. klo 10-15 | LUODAAN LOISTAVA LIIDIMAGNEETTI

Ensimmäisessä työpajassa luomme sinulle toimivan liidimagneetin, joka vetää listalle juuri oikeita henkilöitä ilman, että joudut edes markkinoimaan sitä koko ajan.

Jokainen yrittäjä tarvitsee magneetin, joka kertoo, miksi juuri sinuun kannattaa satsata.

Sisältö:
>> Johdanto: Liidimagneetin eri muodot ja mahdollisuudet - 3 erilaista magneettia, jotka yrittäjälle kannattaisi olla (mutta aloitamme yhdestä ;D)
>> Millainen on vääränlainen liidimagneetti? + 5 esimerkkiä elävästä elämästä
>> Onko magneetti ihan ok vai loistava? Kuinka ne eroavat?
>> Oman liidimagneetin luominen 7 askeleen avulla.

+ BONUS: 9 x lisää näkyvyyttä liidimagneetille

TYÖPAJA 2

KE 13.11. klo 10-15 | LUODAAN VAIKUTTAVA TERVETULOAUTOMAATIO

Auts, kuinka monta kertaa olet tilannut innoissasi liidimagneetin ja sen jälkeen... no, yrityksestä ei ole kuulunut YHTÄÄN mitään. Eivät ilmeisesti kaivanneet uusia asiakkaita.

Mutta jos sinä haluat vetää innokkaat asiakkaiksi ja tehdä sen automatisoidusti - luo kanssani vaikuttava tervetuloautomaatio.

Sisältö:
>> Millainen on vaikuttava tervetuloautomaatio?
>> Case-esimerkki luomastani automaatiosta, joka tuotti 3500 € jo julkaisuviikolla ja laittoi markkinoinnin pyörät pyörimään - ja pyörittää niitä edelleen
>> Oman 5 viestin automaation luominen aputehtävien avulla.

TYÖPAJA 3

KE 20.11. klo 10-15 | "VAIN UUTISKIRJEESTÄ" TAVOITTEELLISEEN MARKKINOINTIIN

Mitä tapahtuu tervetuloautomaation jälkeen? Paluu tylsiin perusviesteihin, joita muistat laittaa kerran kuussa jos edes silloinkaan?

Tässä työpajassa laitamme sähköpostisi perustan kuntoon ja lähdemme “vain uutiskirjeestä” kohti suunnitelmallista ja tavoitteellista kokonaisuutta, jota jaksat ylläpitää vielä vuodenkin päästä.

Sisältö:
>> 5x case-esimerkkiä loistavista uutiskirjeistä inspiraation lähteeksi.
>> Idea: Brändisi ja oman tarinasi mukainen uutiskirje, jolla on eheä punainen lanka.
>> Sisällöt: Otsikot & koukuttavat viestit, jotka haluaa avata.
>> Kokoa oma toimintasuunnitelma uutiskirjeen kirjoittamiseen seuraavalle 2-3 kuukaudelle - miten tästä etenen?

+ BONUS: 89 sisältöideaa uutiskirjeesi ideoinnin tueksi.

+ Kurssi sisältää viestitukeni ja henkilökohtaisen palautteen jokaisen pajan tuotoksistasi. Tukeni on käytettävissä saman aikaa kuin tallenteetkin eli 6 kk. Haluan, että voit ottaa minuun yhteyttä matalalla kynnyksellä, niin voimme pohtia asioita yhdessä. 

+ Kurssialueelta löydät keskustelualueen, jossa voit esittää kysymyksiä ja pallotella ajatuksia muiden kurssilaisten kanssa.

"Minusta oli mukavaa kun annoit niin suoraa palautetta. Pistit pohtimaan oikeasti tärkeitä asioita, ja nimenomaan lukijan/asiakkaan näkökulmasta. Vaikka työskenneltiin itsenäisesti, ei kuitenkaan jäänyt sellainen olo että jokin ois jäänyt kesken" (kurssilaisen kertomaa)

KURSSIN KÄYTYÄSI SINULLA ON:

"Olin positiivisesti yllättynyt kurssin aikana, että sain lähettää raakileita Sirjan katsottavaksi ja hän antoi niihin hyviä kommentteja. Sanoinkin Sirjalle, että inhoan ja rakastan hänen haastavia kysymyksiään samaan aikaan. Siispä oikein oivallista ja eteenpäin vievää!" (kurssilaisen kertomaa)

MIKSI TOTEUTIN TÄMÄN KURSSIN?

Olen innokas liidimagneettien tilailija. Se on johtanut kuitenkin usein pettymykseen – innostus on laantunut nopeasti, sillä mitään ei ole tullutkaan liidimagneetin jälkeen.

Kun olen tehnyt töitä yrittäjien kanssa, olen havahtunut samaa ongelmaan. Toiset ovat keränneet kyllä listaa jopa useita vuosia, mutteivat ole koskaan lähettäneet sinne mitään. Toiset puolestaan eivät oikein edes tiedä mistä aloittaa. 

Olen jonkin verran kirjoittanut yrityksille valmiita posteja, mutta monien kohdalle se on ollut hankalaa – uutiskirjeillä luodaan henkilökohtaista suhdetta asiakkaisiin, jolloin kirjeidenkin on oltava sellaisia, henkilökohtaisesti kirjoitettuja. 

Ja siksi koen, että voin antaa enemmän, kun kerron, millaisen systeemin luomalla voit luoda tavoitteellista markkinointia uutiskirjeiden avulla jopa automatisoidusti. 

KURSSISTA KYSYTTYÄ:

Sopiiko kurssi minulle, vaikka yritystoimintani on hyvin alussa?

Lue vastaus

Sähköpostimarkkinointi kannattaa mielestäni aloittaa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa ja oman listan kerääminen on ollut yksi hyödyllisimmistä markkinointiteoista myös itselleni - siispä kannustan, että tartut toimeen vaikka olisit vasta alkuvaiheessa!

Kurssin tehtävissä pääset pohtimaan markkinointia juuri omasta tilanteestasi ja lähtökohdistasi käsin - ja aina voit kysyä neuvojani.

Saankohan tehtyä asioita yksin?

Lue vastaus

Vaikka kurssin tehtävät tehdään itsenäisesti, yksin ei tarvitse jäädä. Olen langan päässä, ja voit laitella minulle niin ääniviestejä, sähköposteja kuin whatsapp-viestejä juuri sillä hetkellä kuin haluat kysyä tai jakaa ajatuksiasi. 

Vastailen sinulle samantien työpajapäivien aikana, ja niiden jälkeen vastailen heti kun muilta töiltäni ehdin. Kysyä saa siis työpajapäivien jälkeenkin 🙂

Missä materiaalit ovat ja kuinka kauan ne ovat käytössäni?

Lue vastaus

Kurssimateriaalit löydät Campwiren alustalta, jonne saat tunnukset heti ostohetkellä. (Samoilla tunnuksilla löydät jatkossa myös muut ostamasi Sanarikastamon kurssit.)

Kurssimateriaalit ovat käytettävissäsi 6 kk kurssin alkamispäivästä. Voit siis rauhassa palata työpajoihin vielä useaan kertaan.

Voiko maksaa laskulla tai useammassa erässä?

Lue vastaus

Voit kyllä, ei ongelmaa 🙂  Mikäli toivot maksua useammassa erässä tai maksamista laskun kautta, laitathan minulle viestiä: sirja@sanarikastamo.fi (tai kysy IG:ssä), niin laitetaan asia järjestymään!

Olen kiireinen, viekö kurssi paljon aikaani?

Lue vastaus

Kurssi sisältää 3x tunnin työpajan, jonka lisäksi työstät omia markkinointimateriaalejasi. Aikaisempien kurssilaisten mukaan osa on saanut kaiken valmiiksi työpajaan varattuna aikana (3x klo 10-15), osa on kirjoitellut rauhassa ajan kanssa ja testannut välillä tuotoksiaan omalla yleisöllään.

Toivon, että otat kurssille juuri sen ajan, minkä se vaatii, että saat tehtyä oikeasti toimivat tuotokset. 

Onko sinulla kysymys, johon et saanut vastausta? 

Laita minulle viestiä:

sirja@sanarikastamo.fi tai kysäise suoraan IG:ssä!

Onko sinulla kysymys, johon et saanut vastausta? 

Laita minulle viestiä:

sirja@sanarikastamo.fi tai kysäise suoraan IG:ssä!

"Ensimmäinen yhteistyövuotemme on todella vakuuttanut minut siitä, että sinä olet valmentaja/kouluttaja, jonka ohjauksessa haluan jatkossakin" (kurssilaisen kertomaa)


Ja milloin seuraava startti olikaan?

TAVOITTEELLISET UUTISKIRJEET


-työpajasarja johdattaa sinut loistavien kirjeiden äärelle.

KURSSIPÄIVÄT: 6.11., 13.11. & 20.11.

SYKSYN KURSSIN HINTA: 150 € + alv (188,25 €)

(Huom! Keväällä hinta nousee 240 € + alv)

Työpajoissa opit askel askeleelta, kuinka luot 

1) loistavan liidimagneetin, joka vetää juuri oikeaa yleisöä puoleensa

2) tervetuloautomaation, joka lisää luottamusta ja myyntiä

3) uutiskirjeen, jonka tuloa odotetaan innokkaasti.