TARINAN VOIMA
- tarinankerronnan hyödyt markkinoinnissa
Ilmainen koulutus sinulle, joka haluat ottaa ensiaskeleesi tarinankerrontaan markkinoinnissa.
Vaikka tarinankerronta perustuu ikivanhoihin perinteisiin, sen arvoa ei pidä tänäkään päivänä vähätellä. Tarinankerronta markkinoinnissa on erittäin hyvä keino ohittaa kilpailijat, jäädä mieleen ja erottua muista. Silti yrittäjät hyödyntävät tarinankerrontaa aivan liian vähän markkinoinnissaan, mutta nyt on aika muuttaa tilanne.
Ilmainen koulutus (30 min) sisältää:
1) Mitkä ovat tarinankerronnan tärkeimmät hyödyt pienyrittäjän markkinoinnissa?
2) Miten hyödyntää tarinankerrontaa omassa markkinoinnissa?
3) Kirjoitetaan oma tunneankkuritarinasi
Mahtavaa, SIITÄ TULEE MARKKINOINNIN TEHOKEINOSI!
Kouluttajasi Sirja
Moikka! Jos ei vielä olla tavattu, olen Sirja – kirjoittaja ja kasvatustieteilijä, jonka tavoitteena on auttaa pienyrittäjiä jäämään mieleen, herättämään tunteita ja tietysti myös saamaan myyntiä.
Ennen yrittäjyyttä tein vuosia töitä ihmisten parissa rekrytoiden heitä mukaan erilaiseen toimintaan.
Minua on aina kiinnostanut se, mikä saa ihmiset liikkeelle. Mikä meitä motivoi, mistä innostumme ja mikä on meille loppujen lopuksi riittävän arvokasta, että haluamme käyttää siihen aikaamme.
Erityisesti opin, kuinka suuri vaikutus sanavalinnoilla on ihmisiin. Vaihtamalla jo muutaman sanan, voimme luoda aivan erilaista tunnelmaa tai mielikuvaa itsestämme.
Sanoillasi voit itse päättää, hakeudutaanko luoksesi esimerkiksi rentoutumaan, purkamaan tuntojaan vai etsimään uusia oivalluksia. Miksi sinuun kannattaa satsata?
Ja jos haluat löytää sinulle oikeat sanat, joilla innostat yleisösi – ja teet itsestäsi heille ykkösvalinnan, kannattaa lähteä Sanarikastamon matkaan!
